Home » Technologie AV » Technologie interaktywne

 

 

Rzeczywistość rozszerzona (ang. Augmented Reality) to jedno z najbardziej innowacyjnych narzędzi współczesnego marketingu - system łączący świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Widok z kamery, na który nakładana jest cyfrowa grafika komputerowa, stwarza możliwość poszerzenia realnego obrazu o dodatkową, multimedialną warstwę. Technologia Augmented Reality może bazować m.in. na detekcji ruchu i gestu, pozwalając na interakcję widza z projekcją. Dlaczego Państwa goście/ klienci pokochają tę technologię? Augmented reality pozwala nie tylko wejść w prawdziwą, aktywną relację z produktem czy marką, ale pozwala na zapoznanie się z oferowanym towarem czy usługą. Opierając się na elemencie rozrywki angażuje odbiorcę i wzbudza pozytywne wrażenia. Dzięki temu pomaga w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Dzięki swojej innowacyjności i elementowi rozrywki kampanie, akcje promocyjne czy wydarzenia, gdzie wykorzystuje się Augmented Reality szybko wirusowo rozprzestrzeniają się w sieci, dzięki czemu trafiają do dużej ilości potencjalnych odbiorców.